Coca-Cola rekonstruiše fudbalski teren u Knjaževcu

Broj pregleda

U susret Svetskom prvenstvu u fudbalu FIFA™ 2014, kompanija Coca-Cola na svoj 128. rođendan započinje kampanju „Prvenstvo svih nas“, u okviru koje će u 20 opština širom Srbije do kraja godine obnoviti male fudbalske terene za generacije budućih šampiona. Sredstva za rekonstruisanje terena za igru će se od danas odvajati od svake prodate Coca-Cola boce.

vesti-2014-05_09_cocacola_423093055

Kao veliki promoter aktivnog života, Coca-Cola želi da mladima, ali i svim strastvenim ljubiteljima fudbala omogući da podele radost, timski duh i inspiraciju koju ova igra pruža milionima širom sveta. Coca-Cola veruje da Svetsko prvenstvo u fudbalu FIFA™ 2014. treba da bude prvenstvo za ceo svet, jer svi zaslužuju da u njemu učestvuju i osete snagu igre koja stvara neraskidive veze miliona ljudi, podstiče zajedništvo, drugarstvo i aktivan život.

Tereni koji će biti obnovljeni su u jako lošem stanju i nalaze se u sredinama sa velikim brojem mladih i izraženom željom i potrebom za boljim uslovima igre. Dvadeset opština su pažljivo odabrane, shodno demografskim i socijalnim parametrima, u bliskoj saradnji sa Nacionalnom alijansom za lokalni ekonomski razvoj, partnerom koji nam je pomogao i u kampanji za 45 aktivnih zona“, istakla je Milica Stefanović, predstavnica kompanije Coca-Cola, i dodala: „Poseban akcenat stavljen je na one u kojim su najniže prosečne zarade, a konačni odabir napravljen je tako da su ravnomerno pokriveni svi delovi naše zemlje. Izuzetan doprinos dao je autorski tim produkcije ’Ciklotron’, koji je obišao sve odabrane opštine i na osnovu utvrđenih parametara dao predlog terena čije će renoviranje najviše značiti lokalnoj zajednici.

Tereni će biti rekonstruisani u sledećim opštinama: Aleksandrovac, Bačko Gradište, Ćuprija, Knjaževac, Kovačica, Kraljevo, Kula, Niš, Novi Bečej, Požarevac, Prijepolje, Rakovica, Senta, Smederevo, Sremska Mitrovica, Subotica, Šabac, Trstenik, Vranje, Zemun.

Strastveni fudbalski fanovi u Srbiji i heroji lokalnih terena treba da se osete kao deo prvenstva, jer su to zaslužili svojim sportskim duhom i navijačkom emocijom. Coca-Cola želi da pruži inspiraciju svima koji žele da jednog dana donesu pehar u svoju zemlju i zato će tokom kampanje promovisati duh fudbala i nezaboravne trenutke koji nastaju tokom igre, kao i načine na koji ovaj sport može da oplemeni živote svakog od nas.

Povezano

Polako se vraćamo normalnom životu: Krenulo uređenje fudbalskog terena

Fudbaleri napokon upisali tri boda

Iz poraza u poraz

Pukla „petarda“ u Svilajincu

Timočanin remizirao u 8. kolu

Ozren 3:1 Timočanin

VESTI IZ KATEGORIJE

Teška saobraćajka kod Knjaževca, poginula devojka (23)

Za unapređenje ruralng turizma 150 miliona dinara

U Srbiji se nastavlja toplotni talas, crveni meteo-alarm u celoj zemlji

Stara planina na korak od vas! Poseti ,,Stara planina INFO“

Poljoprivrednici, proveravajte redovno eSanduče radi brže isplate sredstava

Međunarodni Sabor na Kadibogazu od 19. do 21. jula 2024. godine

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Radio Bubamara Live

Najnovije na portalu

Teška saobraćajka kod Knjaževca, poginula devojka (23)

Za unapređenje ruralng turizma 150 miliona dinara

U Srbiji se nastavlja toplotni talas, crveni meteo-alarm u celoj zemlji

Stara planina na korak od vas! Poseti ,,Stara planina INFO“

Poljoprivrednici, proveravajte redovno eSanduče radi brže isplate sredstava

Međunarodni Sabor na Kadibogazu od 19. do 21. jula 2024. godine