Coca-Cola rekonstruiše fudbalski teren u Knjaževcu

Broj pregleda

U susret Svetskom prvenstvu u fudbalu FIFA™ 2014, kompanija Coca-Cola na svoj 128. rođendan započinje kampanju „Prvenstvo svih nas“, u okviru koje će u 20 opština širom Srbije do kraja godine obnoviti male fudbalske terene za generacije budućih šampiona. Sredstva za rekonstruisanje terena za igru će se od danas odvajati od svake prodate Coca-Cola boce.

vesti-2014-05_09_cocacola_423093055

Kao veliki promoter aktivnog života, Coca-Cola želi da mladima, ali i svim strastvenim ljubiteljima fudbala omogući da podele radost, timski duh i inspiraciju koju ova igra pruža milionima širom sveta. Coca-Cola veruje da Svetsko prvenstvo u fudbalu FIFA™ 2014. treba da bude prvenstvo za ceo svet, jer svi zaslužuju da u njemu učestvuju i osete snagu igre koja stvara neraskidive veze miliona ljudi, podstiče zajedništvo, drugarstvo i aktivan život.

Tereni koji će biti obnovljeni su u jako lošem stanju i nalaze se u sredinama sa velikim brojem mladih i izraženom željom i potrebom za boljim uslovima igre. Dvadeset opština su pažljivo odabrane, shodno demografskim i socijalnim parametrima, u bliskoj saradnji sa Nacionalnom alijansom za lokalni ekonomski razvoj, partnerom koji nam je pomogao i u kampanji za 45 aktivnih zona“, istakla je Milica Stefanović, predstavnica kompanije Coca-Cola, i dodala: „Poseban akcenat stavljen je na one u kojim su najniže prosečne zarade, a konačni odabir napravljen je tako da su ravnomerno pokriveni svi delovi naše zemlje. Izuzetan doprinos dao je autorski tim produkcije ’Ciklotron’, koji je obišao sve odabrane opštine i na osnovu utvrđenih parametara dao predlog terena čije će renoviranje najviše značiti lokalnoj zajednici.

Tereni će biti rekonstruisani u sledećim opštinama: Aleksandrovac, Bačko Gradište, Ćuprija, Knjaževac, Kovačica, Kraljevo, Kula, Niš, Novi Bečej, Požarevac, Prijepolje, Rakovica, Senta, Smederevo, Sremska Mitrovica, Subotica, Šabac, Trstenik, Vranje, Zemun.

Strastveni fudbalski fanovi u Srbiji i heroji lokalnih terena treba da se osete kao deo prvenstva, jer su to zaslužili svojim sportskim duhom i navijačkom emocijom. Coca-Cola želi da pruži inspiraciju svima koji žele da jednog dana donesu pehar u svoju zemlju i zato će tokom kampanje promovisati duh fudbala i nezaboravne trenutke koji nastaju tokom igre, kao i načine na koji ovaj sport može da oplemeni živote svakog od nas.

Povezano

Polako se vraćamo normalnom životu: Krenulo uređenje fudbalskog terena

Fudbaleri napokon upisali tri boda

Iz poraza u poraz

Pukla „petarda“ u Svilajincu

Timočanin remizirao u 8. kolu

Ozren 3:1 Timočanin

VESTI IZ KATEGORIJE

OŠ ,,Dubrava“ – Obaveštenje o upisu dece u prvi razred

OFK Knjaz pobedio Brodoremont

Holandija povukla višnje iz Srbije, evo šta je hitan korak

SRPSKA LIGA ISTOK: U KNJAŽEVCU U 58. MINUTU PREKINUTA UTAKMICA!

Obeleženo 25 godina od početka NATO agresije

FUDBAL: Naredni rival Srbije 125. na FIFA listi

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Radio Bubamara Live

Najnovije na portalu

OŠ ,,Dubrava“ – Obaveštenje o upisu dece u prvi razred

OFK Knjaz pobedio Brodoremont

Holandija povukla višnje iz Srbije, evo šta je hitan korak

SRPSKA LIGA ISTOK: U KNJAŽEVCU U 58. MINUTU PREKINUTA UTAKMICA!

Obeleženo 25 godina od početka NATO agresije

FUDBAL: Naredni rival Srbije 125. na FIFA listi