Danas je na pojedinim internet portalima u Srbiji osvanula vest da je šestodnevni ski-pas za Novu godinu preko 16.000 dinara, te da su naši ski-centri skuplji čak i od francuskih.
Međutim, ništa ne bi bilo čudno da u tekstu o tome nismo naišli na rečenicu u kojoj piše da je put do Stare planine u katastrofalnom stanju… Pogledajte i sami procenite:
‚‚Stara planina ima solidne staze, ali je put do tamo katastrofalan – naročito u zimskim uslovima“.
Po rečima brojnih turista koji dolaze na Staru planinu – ova planina ima više nego solidne staze i godinama se radi na njihovoj modernizaciji. Procenjuje se da će imati najbolje staze za skijanje u narednih 10-tak godina. Put je izgrađen prošle godine, deonica od Svrljiga do knjaževačke opštine je presvučena novim asfaltom.
Takođe, čudno je što autor nije obrazložio u kom smislu je put katastrofalan, da li to znači da je put prepun rupa, da je infrastruktura loša ili u toku zimske sezone služba ne radi svoj posao?
ZA SVE ONE KOJI NISU UPUĆENI! PUT DO STARE PLANINE JE REKONSTRUISAN
Na kraju možemo zaključiti da je u ovom tekstu Stara planina pomenuta samo u tom kontekstu, dok su planine Kopaonik i Zlatibor, koje su ne sumnjivo lepe i prave turističke destinacije, pomenute više puta.
Ova lepotica naučila je da bude marginalizovana, ali i pored toga turisti na nju dolaze iz godine u godinu u što većem broju.
Da podsetimo:
PROČITAJ JOŠ…Najkraći put do Stare planine je izgrađen, turisti dobro došli
Ovaj medijski sadržaj sufinanisran je od strane opštine Knjaževac. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva. Naziv projekta koji ralizuju “Knjaževačke novine“ je “Knjaževac i Stara Planina“.
8 Odgovor
Bilo bi dobro da objavite na kojim se portalima to pojavilo, da bi mogli da ih izkomentarišemo.
Slazem se ali sad cu da izguglam
Iz pravca Svrljiga jeste put skroz presvučen, ali iz Pirota i Knjaževca nije. Kroz Kalnu je put u užasnom stanju…
Iz pravca Pirota idu Bugari, a najblizi je put iz pravca Svrljiga i Knjazevca. Put preko Kalne je popravljen i sve je u najboljem redu. Molim te prvo prodji tuda pa pisi.
Koliko radnika iz varoši je gore stalno zapošljeno? Sve sami „eksperti“ iz BG, NS, NI, KG…Da ne spominjem i reke na Staroj Planini koje će sve, zahvaljujući državnoj mafiji, biti sabijene u cevi, a radi izgradnje MHE. U zadnjih 6 godina Istočna Srbije je ostala bez 20.000 stanovnika. O čemu mi ovde pričamo?
Pa to su beogradski klosari objavili smrdljivci
Kada je vec ovde tema putna infrastruktura,mozda Knjazevcanima ne bi bilo na odmet da budu informisani i o drumskom aspektu AUTOPUTU Krak-B TRANSEVROPSKOG (Atlanski okean-Crno more) I INTERKONTINENTALNOG ((Evropa-Azija ) Multimdalnog saobracsjnog koridora -Istok(Crnomorskog koridora), koji obuhvata zajedno AUTOPUT/ ZELEZNICKI KORIDOR / RECNI DUNAV-MAJNA- RAJNA KORIDOR, a cije su duzine TRASA AUTOPUTA sledece:
1) CENTRALNA TRASA :Pozarevac-Kucevo -Majdanpek -Tacka racvanja autoputa na KRAK-A i KRAK – B – 87,5 km ;
2) KRAK -B : Tacka racvanja autoputa – Bor- Nikolicevo-Zajecar- Granicni prelaz VrskaCuka – 69 km ;
3) KRAK -A : Tacka racvanja autoputa -Negotin-Granicni prelaz Mokranje -50,5 km ;
Ako Knjazevcani tome dodaju i priblizno jos 75 km autoputa (dakle zbirno, sadasnjeg i vec postojeceg autoputa Beograd-Nis i buduceg pristupnog autoputa do Pozarevca) imace tacnu duzinu AUTOPUTA : Vrska Cuka- Zajecar- Nikolicevo- Bor-Majdanpek-Kucevo-Rabrovo-Pozarevac- Beograd (87,5km+69 km+ 75 km). A ako tome dodaju i razdaljinu izmedju Knjazevca i Zajecara , moci ce i sami i tacno da izracunaju npr.: Koliko ce im ovim AUTOPUTEM ( koga vec dugo CEO ovaj demografski, ekonomski i socijalno IZDISUCI I POGRANICNI region Istocne Srbije zove,,KORIDOR ZIVOTA,, ) , biti potrebno da stignu do Beograda.Kao i koliko ce turistima biti potrebno da stignu u Knjazevac, na Staru Planinu , u cuvene knjazevacke podrume vina i na prirodnu i zdravu hranu ,kao i do drugih prirodnih i kulturno -istorijskih znamentosti ovog dela Timocke krajine.
A , kao sto Knjazevcani i Timocani vec to verovatno i znaju , NIKADA,NIGDE I NIJEDAN REGION U EVROPI SE NIJE NI OPORAVIO NI RAZVIO BEZ SVOG PRIPADAJUCEG AUTOPUTA , ZELEZNICKOG KORIDORA…
I da ponovim , NIKADA ,NIGDE I NIJEDAN REGION U EVROPI…. Tacka.
Pa to NIKADA nece moci ni CEO ovaj region Istocne Srbije i Timocka krajina bez svog TRANSEVROPSKOG I INTERKONTINENTALNOG ,,KORIDORA ZIVOTA,, ..
A sve te druge price su samo decenijski i vecito iste i maksimalno izlizane prazne price, bajke,mantre i politikanski spinovi. Za ,,odraslu malu decu,,…
Koje, kao sto takodje SVI to i znamo, vec odavno niko u ovom IZDISUCEM I POGRANICNOM regionu Republike Srbije , i ne slusa niti u njih veruje. .Tacka. I samo uzgred, jos jedna stvar koju Knjazevcani i Timocani sigurno ne znaju, jer ih niko nije edukovao o tome .A MORAO je. Ali ce zato sada neki, a uskoro i svi, Knjazevcani i Timocani to da znaju ,jer MORAJU i to da znaju:
Po novim,preciznim i izricitim smernicama, uputstvima i propisima Evropske unije(EU):
U skoroj buducnosti nijedan grad u Evropi NE SME BITI UDALJEN OD NAJBLIZEG AUTOPUTA VISE OD 30 MINUTA VOZNJE.Tacka. Dakle, bitno je zapamtiti, 30 minuta voznje… a ne 30 kilometara. Tacka.
A koliko minuta voznje je od Knjazevca do Zajecara…?
Eto ..tek da i ovo naucimo one kojima je bio posao, i to dobro placeni drzavni posao, da SVE OVO nauce i Knjazevcane i Timocane.A nisu ih naucili. A zasto nisu…? Tako da je to sto su ovaj PROJEKAT i ovaj ,,KORIDOR ZIVOTA,, , trenutno i jos vrlo,vrlo kratko vreme, najstrozije CENZURISANI, i kako ih najsira domaca multisektorska struka zove ,,ZABRANJENI KORIDOR,, …to je totalno nebitno.
Jer sve vlasti,stranke,funkcije, koalicije, vlade, itd.itd.itd ..su vrlo vazne… ali prolazne.
A GEOSTRATESKI TRANSEVROPSKI I INTERKONTINENTALNI KORIDORI…SU VECNI.
A i to SVI znamo.
I srdacan pozdrav Knjazevcanima i Timocanima … iz . N.C.
put jeste presvucen novim asfaltom ali deonica od perisa do jalovik izvora je stesnjena za 50cm a na pojedinim mestima jedva se mogu mimoici dva vozila a narocito kad naidju kamioni ili autobusi samo da stanes i da molis boga da te ne zakace a svi voze veoma brzo