Kompanija „Telenor Srbija“ saopštila je da će od marta nastaviti da posluje pod imenom „Yettel“. Novi brend će biti predstavljen 1. marta, a iz kompanije naglašavaju da promena brenda neće uticati na korisnike i njihove ugovore.
Promena brenda odvijaće se u tri zemlje u kojima PPF grupa koristi brend „Telenor“ – u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj, saopšteno je iz Telenora.
„Naša poslovna strategija zasniva se na tri cilja: da pružimo najbolje korisničko iskustvo i najmoderniju mrežu, uz visok novo efikasnosti i profitabilnosti. Za ostvarenje tih ciljeva, neophodan nam je jak brend ‟, rekao je Marek Slačik, izvršni direktor PPF Telekom grupe za tehnologije, medije i telekomunikacije u Centralnoj i Istočnoj Evropi.
Slačik je naveo da počinju novo poglavlje u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj.
„Imamo čvrstu i jaku osnovu koju smo stvorili pod Telenor brendom na kojoj ćemo dalje da gradimo odnos sa korisnicima, i stvaramo dodatnu vrednost pod novim, Yettel brendom‟, dodaje Slačik.
„Yettel“ je moderan brend, dizajniran na osnovu istraživanja potreba i trendova na tržištu. Kreiran je sa ciljem da doprinese kvalitetu života korisnika, uz razumevanje sve veće uloge koju tehnologije igraju u svakodnevnom životu ljudi.
„Yettel je novo ime, nova reč. Tokom 2022. godine lansiraćemo nove proizvode i usluge, dok nam strateški fokus ostaje nepromenjen: želimo da dalje razvijamo poslovanje i srpsko tržište, doprinosimo privredi i zajednici i ponudimo kvalitetne usluge kroz najsavremeniju mrežu i infrastrukturu‟, rekao je Majk Mišel, generalni direktor kompanije u Srbiji.
U saopštenju se navodi da period tranzicije počinje danas, završiće se do kraja marta i ne zahteva nikakvu aktivnost korisnika.
Zvanično predstavljanje novog „Yettel“ brenda biće 1. marta 2022.